فروشگاه اپل

فروشگاه اپل از سال ۱۳۸۵ در زمینه واردات و فروش محصولات و لوازم جانبی Apple ، با ارائه خدماتی متمایز در امور پشتیبانی و خدمات پس از فروش ، بصورت گسترده در کل کشور فعالیت رسمی خود را آغاز نموده است.

در همین راستا این فروشگاه منطبق و همسو با قوانین سازمان حمایت از مصرف کننده، با بکارگیری دانش فنی پرسنل مجرب و متخصص، استفاده از ابزارهای مفید و مؤثر بازرگانی و قرار دادن منشور اخلاق سازمانی و رعایت اصول مشتری مداری و متولیان بازار هدف به عنوان سر لوحه کار خود ، توانست سهم قابل ملاحظه‌ای از فروش محصولات Apple و لوازم جانبی در سراسر کشور به ویژه در سطح بازار تلفن همراه تهران را از آن خود سازد. کسب بالاترین میزان اعتماد خریداران و متولیان بازار تلفن همراه، از توفیقات فروشگاه اپل در این سال ها بوده است.

فروشگاه اپل با بهره ‌گیری از تجارب کسب شده در زمینه فروش و خدمات پس از فروش محصولات Apple طی سالیان گذشته ، وجود شعب متعدد در سطح کشور و اتکاء به نیروهای متخصص و فنی این حوزه، تصمیم به برقراری یک پایگاه تخصصی خرید اینترنتی محصولات Apple و لوازم جانبی آن بر مبنای آخرین تکنولوژی و متدهای روز دنیا نموده است. این مهم در راستای حفظ حقوق مشتریان ایرانی و ارکان نظام‌مند فروش اینترنتی و ارائه هر چه بهتر خدمات پس از فروش و محصولات با گارانتی Apple، در بستر فضای مجازی با آدرس اینترنتی Apple.ir انجام پذیرفته است.

بیانیه مأموریت

فروشگاه اپل با دارا بودن پرسنل مجرب، متخصص و متعهد، در صدد فراهم سازی محل و بستری امن، مناسب و یکتا برای ارائه و فروش محصولات اصلی و اورجینال Apple و لوازم جانبی آن، حذف واسطه ها در زمینه فروش، اطلاع رسانی منظم و نشر آخرین اخبار تکنولوژی و فناوری روز تلفن همراه و همچنین مرجعی عظیم و غنی برای کسب اطلاعات در زمینه خرید محصولات Apple در فضای مجازی می‌باشد.

منشور حقوق مشتریان فروشگاه اپل

در منشور حقوق مشتریان فروشگاه اپل رعایت کلیه بندهای ایزو ۱۰۰۰۴ که همانا رضایتمندی مشتریان محترم می باشد ، محورهای اساسی حقوق مشتریان تلقی گرديده و مخاطب آن مشتریان محترم هستند.

با توجه به اهداف کلان فروشگاه که همانا کسب رضایت مشتریان طبق بند های ایزو ۱۰۰۰۴ می باشد،در ذیل به این جزییات با محوریت حقوق مشتری می پردازیم:

  • ۱- فروشگاه می بایست رویکردی سیستماتیک در زمینه نظارت و میزان رضایت مشتری داشته باشد. این رویکرد بایستی در جهت ایجاد توانایی طرح ریزی، عملیاتی کردن، نگهداری و بهبود فرآیند پایش رضایت مشتری، توسط چهارچوبی سازمان یافته پشتیبانی گردد. (طبق بند ۵ ایزو ۱۰۰۰۴)
  • ۲- فروشگاه می باید نیروی انسانی دارای صلاحیت لازم را برای انجام این امور تعیین و تامین نماید.
  • ۳- سازمان می بایست در راستای تحقق پایش مستمر رضایت مشتری:
    • انتظارات مشتری را شناسایی کند.
    • داده های دریافت شده از مشتری را جمع آوری کند.
    • داده های مشتری را تحلیل کند.
    • به منظور بهبود رضایت مشتری بازخورد ارائه دهد.
    • به طور مداوم رضایت مشتری را پایش کند.
  • ۴- سازمان می باید انتظارات مشتریان فعلی و بالقوه خود را تعیین و شناسایی نماید. (طبق بند ۷-۲-۲ ایزو ۱۰۰۰۴)
  • ۵- سازمان می باید به هنگام تعریف انتظارات مشتری (طبق شکل شماره ۱) موارد زیر را در نظر بگیرد:
    • خواسته های تصریحی مشتری
    • خواسته های تلویحی مشتری
    • الزامات قانونی و مقرراتی
    • سایر تمایلات مشتری
مشتریان حق دارند:
  • ۱.از چگونگی راه های ارتباط با فروشگاه مطلع گردند.
  • ۲.از روش های ناصحیح استفاده از دستگاه و اطلاعات پایه آگاه گردند.
  • ۳.از انواع خدمات فروشگاه مطلع گردند.
  • ۴.به صورت شبانه روزی بتوانند از پشتیبانی نرم افزاری داخل سایت، استفاده نمایند.
  • ۵.فروشگاه را از انتقادات و پیشنهادات مطلع سازند.
  • ۶.از کارکنان فروشگاه اپل، انتظار برخورد مؤدبانه همراه با صداقت و جوابگویی سریع را داشته باشند.
  • ۷.از کارکنان فروشگاه اپل، انتظار آراستگی، وقت شناسی و مسئولیت پذیری را داشته باشند.
  • ۸.از ویژگی های خدمات و هزینه های آن با خبر گردند.
  • ۹.انتظار توضیح شفاف و دقیقی از کارکنان ما در زمینه کار خود داشته باشند.
  • ۱۰.از وجوه تمایز و برتری خدمات ارائه شده توسط فروشگاه اپل با خبر گردند.
  • ۱۱.بتوانند نظرات و پیشنهادات خود را از طریق روش های موجود پیگیری نمایند.
  • ۱۲.از قوانین پذیرش و خدمات رایج در فروشگاه از طرق مختلف آگاه گردند.
با تشکر از انتخاب شما