ارتباط با فروشگاه اپل

هدف اصلی این مجموعه، فراهم سازی بستری مناسب و ایده آل برای مشتری در جهت خرید راحت و آسان محصولات اصلی و اورجینال Apple و ارسال کالای انتخابی در نهایت امنیت، سرعت و زمانبندی دقیق می‌باشد. کاربران در حین خرید آنلاین گاهی ممکن است با نکته‌ای ابهام آمیز، سوال و یا مشکلی روبرو گردند و نیاز به مشاوره و راهنمایی کارشناسان امور مشتریان فروشگاه اپل داشته باشند. جهت تسریع در رفع ابهامات، سوالات و یا هرگونه مشکلی پیش از تماس تلفنی یا ارسال پیام به فروشگاه اپل، بخش سوالات متداول را مشاهده کرده و در صورت عدم دریافت پاسخ سوال خود، با ما تماس حاصل فرمایید.


مکانیزم پاسخگویی فروشگاه اپل:

این مجموعه برای پاسخگویی به امور کاربران راه‌های متنوعی همچون تماس تلفنی، پست الکترونیک، گفتگوی آنلاین با واحد پشتیبانی و نیز سیستم تیکتینگ را فراهم کرده است.

فروشگاه اپل در سال 1396 در تعطیلات رسمی کشور، هیچگونه سرویس‌دهی و ارائه خدماتی نخواهد داشت. جهت اطلاع رسانی به کاربران گرامی، ایام و تعطیلات رسمی به شرح ذیل اعلام می‌گردد:

  • سه شنبه 1 فروردین
  • چهارشنبه 2 فروردین
  • پنجشنبه 3 فروردین
  • جمعه 4 فروردین
  • شنبه 12 فروردین
  • یکشنبه 13 فروردین
  • یکشنبه 13 فروردین
  • سه شنبه 5 اردیبهشت
  • سه شنبه 5 اردیبهشت
  • یکشنبه 14 خرداد
  • دوشنبه 15 خرداد
  • جمعه 26 خرداد
  • جمعه 2 تیر
  • دوشنبه 5 تیر
  • سه شنبه 6 تیر
  • پنجشنبه 29 تیر
  • جمعه 10 شهریور
  • شنبه 18 شهریور
  • شنبه 8 مهر
  • یکشنبه 9 مهر
  • پنجشنبه 18 آبان
  • جمعه 26 آبان
  • یکشنبه 28 آبان
  • چهارشنبه 15 آذر
  • یکشنبه 22 بهمن
  • سه شنبه 1 اسفند
  • سه شنبه 29 اسفند

تلفن تماس و فکس:۶۲۹۷۲-۰۲۱ (پاسخگویی در ساعات اداری)

بازه زمانی پاسخگویی تلفنی فروشگاه اپل روزهای شنبه تا چهارشنبه، 09:30 الی 17:30 و پنجشنبه‌ها 09:30 الی 12:30 می‌باشد.

نکته امنیتی و مهم:

شماره پیامکی 62972-021 تنها شماره‌ای است که فروشگاه اپل از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک ارسال می‌کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان فروشگاه اپل با شماره های دیگر، تخلف و سوء استفاده از نام فروشگاه اپل بوده و در صورت دریافت چنین پیامکی، خواهشمند است مراتب را جهت پیگیری قانونی موضوع و جلوگیری از هرگونه کلاهبرداری و یا سوء استفاده از اعتماد شما کاربران گرامی به CS@apple.ir اطلاع دهید.

شایان ذکر است شماره پیامکی 62972-021، تنها جهت ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه فروشگاه اپل را به اطلاع شما کاربران گرامی می‌رساند و بدیهی است که امکان دریافت و رسیدگی به پیام های شما از طریق این شماره وجود ندارد.

مرکز امور مشتریان:

لطفاً برای بازگرداندن کالا و ارسال آن به واحد خدمات پس از فروش فروشگاه اپل از طریق پست، تنها از آدرس زیر استفاده کنید:

نشانی:

دفتر مرکزی فروشگاه اپل:

تهران ، خیابان جمهوری اسلامی ، تقاطع خیابان حافظ ، پاساژ چارسو ، طبقه سوم ، پلاک E19 ، فروشگاه اپل صندوق پستی: ۱۳۱۸۵/۵۷۶

پست های الکترونیک:

امور مشتریان:CRM@apple.ir

خدمات پس از فروش:SAS@apple.ir

روابط عمومی:info@apple.ir

امور نمایندگان:Delegation@apple.ir

امنیت فضای سایبری:CS@apple.ir

دپارتمان مالی:Financial@apple.ir

کاربران گرامی جهت ارتباط با دپارتمان‌های مختلف فروشگاه اپل می‌توانند از فرم زیر استفاده کنند. در صورت تمایل به ارسال مستقیم پیام از طریق پست الکترونیک، جهت تسریع در پاسخگویی خواهشمند است کد پیگیری را در عنوان ایمیل خود ذکر نمایید.

فرم تماس با ما

کاربر گرامی لطفاً اطلاعات را به فارسی درج نمایید.