کاربران فروشگاه اپل می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل یا ابهامی در موارد زیر با واحد امور مشتریان تماس حاصل فرموده و مشکل خود را مطرح نمایند.

  • 1.جهت پیگیری خرید انجام شده یا هرگونه سوال و یا ابهام پیرامون آن

    کاربران فروشگاه اپل پس از پرداخت و نهایی کردن خرید خود می توانند با مراجعه به حساب کاربری خود از وضعیت خرید خود مطلع شوند و در صورت بروز هرگونه سوال و یا ابهامی می توانند با واحد امور مشتریان تماس حاصل فرمایند.
  • 2.جهت پیگیری وضعیت کالای استرداد شده یا هرگونه سوال و یا ابهام پیرامون آن

    کاربران فروشگاه اپل چنانچه به هر دلیلی قصد انصراف از خرید انجام شده خود را داشته باشند و یا به هر دلیلی نیاز به استرداد و بازگرداندن کالای خریداری شده خود را داشته باشند، باید در ابتدا با واحد امور مشتریان تماس حاصل کرده و با هماهنگی کارشناسان فروشگاه اپل، کالای خود را بازگردانند.
  • 3. در صورت وجود هر گونه سوال و یا ابهامی درباره نحوه ارسال کالا و سرویس های موجود

    فروشگاه اپل در حال حاضر، جهت حمل و نقل کالاهای خریداری شده کاربران خود از سرویس های شرکت حمل و نقل استفاده می کند. شرایط سرویس های حمل و نقل فروشگاه اپل در قسمت شرایط ارسال کالا به صورت کامل درج شده است. کاربران فروشگاه اپل می توانند در صورت بروز هرگونه سوال و یا ابهامی در این مورد با واحد امور مشتریان تماس حاصل فرمایند.
  • 4. در صورت وجود هر گونه سوال و یا ابهامی درباره نحوه پرداخت هزینه کالا

    فروشگاه اپل جهت سهولت کاربران خود، روش های متعددی برای پرداخت هزینه کالا فراهم آورده است. نحوه پرداخت هزینه کالا در قسمت نحوه پرداخت به صورت کامل آمده است. کاربران فروشگاه اپل می‌توانند در صورت بروز هرگونه سوال و یا ابهامی در این مورد با واحد امور مشتریان تماس حاصل فرمایند.
  • 5. در صورت وجود هر گونه سوال و یا ابهامی درباره پشتیبانی و نکات فنی

    کاربران فروشگاه اپل می توانند در صورت بروز هرگونه سوال و یا ابهامی در مورد شرایط پشتیبانی و نکات فنی، با واحد امور مشتریان تماس حاصل فرمایند.
  • 6. در صورت وجود هر گونه سوال و یا ابهامی درباره شرایط خدمات پس از فروش

    تمامی کالا های عرضه شده توسط فروشگاه اپل دارای خدمات پس از فروش بوده و مشتریان می توانند پس از خرید کالا در صورت بروز مشکلی در کالای خریداری شده، با مطالعه شرایط خدمات پس از فروش ارائه شده توسط فروشگاه اپل اقدام به تماس با واحد خدمات پس از فروش نمایند.


    توجه: در صورت سفارش کالا از تأمین کننده ای غیر از فروشگاه اپل، مسئولیت خدمات پس از فروش و سایر خدمات موجود، بر عهده تأمین کننده آن کالا می باشد.

  • 7. در صورت نیاز به گرفتن مشاوره و کمک هنگام شخصی سازی خرید

    کابران فروشگاه اپل می توانند در هنگام خرید کالای مورد نظر خود و شخصی سازی آن، چنانچه نیاز به مشورت و کمک برای خرید بهتر داشتند با واحد امور مشتریان تماس حاصل فرمایند و از نظرات و راهنمایی های کارشناسان فروشگاه اپل بهره مند شوند.

پست الکترونیک واحد امور مشتریان : CRM@apple.ir

ارتباط با واحد امور مشتریان : ۰۲۱-۶۲۹۷۲