نحوه ارسال کالا

این مجموعه همواره سعی داشته است تا رضایت و خشنودی مشتری را به عنوان یک اصل اساسی در دستور کار خود قرار دهد. به همین منظور با تعریف و ایجاد ۳ روش متمایز در فرآیند حمل و ارسال کالا ،تنوع در حق انتخاب مشتریان خود به وجود آورده است ودر تمامی این روش ها تحویل سفارش در کوتاهترین زمان ممکن همراه با رعایت ایمنی و حفظ سلامت کالا، صورت می پذیرد.

شیوه های ارسال کالا به شرح ذیل می باشند:

  • ارسال سفارشی

    در شهرستان ها تا 4 روز

  • ارسال پیشتاز

    در شهرستان ها 24 تا 72 ساعت

  • ارسال ویژه

    در تهران و توابع ۳ تا 9 ساعت

انتخاب هر روش به منزله آگاهی از قوانین و شرایط آن می باشد.

مشتریان چنانچه:

  • سفارشات خود را تا قبل از ساعت ۱۰ به ثبت رسانید ، فرآیند ارسال کالا در همان روز کاری از ساعت ۱۴ الی ۱۷ صورت خواهد گرفت.(ویژه سفارشات تهران)
  • سفارشات خود را تا قبل از ساعت ۱۴ به ثبت رسانید ، فرآیند ارسال کالا در همان روز کاری از ساعت ۱۸ الی ۲۱ صورت خواهد گرفت در غیر این صورت، فرآیند ارسال کالا در روز کاری بعدی تا ساعت ۱۷ صورت خواهد گرفت.(ویژه سفارشات تهران)
  • فرآیند ارسال کالا پس از ثبت سفارش به شهرستان مورد نظر بنابر نوع انتخاب پست (سفارشی یا پیشتاز) و موقعیت جغرافیایی مابین ۲۴ تا ۹۶ ساعت به طول خواهد کشید.(ویژه سفارشات شهرستان)

نکات قابل توجه:

  • منظور از مدت زمان ارسال کالا، حداقل زمان بین لحظه نهایی شدن سفارش تا لحظه تحویل سفارش می باشد.
  • با توجه به شیوه انتخابی ارسال کالا، زمان و هزینه ارسال متفاوت می باشد.
  • زمان ارسال کالا برای استان تهران تقریبی بوده و با توجه به حوداث غیرمترقبه و شلوغی اوقات تردد، متغییر می باشد.
  • زمان ارسال کالا برای شهر/شهرستان های توابع استان تهران یکروز پس از سفارش کالا می باشد و نهایتا 24 ساعت به طول خواهد انجامید
  • هزینه ارسال با توجه به شهر انتخابی، وزن و حجم کالا متفاوت می باشد.
  • در هنگام تحویل کالا، ارائه کارت ملی الزامی می باشد. در صورتی که کارت ملی موجود نباشد، امکان دریافت کالا وجود نخواهد داشت و سفارش بازگشت داده خواهد شد.

مأمورین پست نهایتاً دو بار اقدام به مراجعه و تحویل کالا می کنند، چنانچه مشتری در نشانی اعلامی حضور نداشته باشد باید ظرف مهلت تعیین شده توسط مأمورین پست به واحد پستی مربوطه مراجعه نموده و سفارش خود را دریافت کند. چنانچه مراجعه ای صورت نگیرد، کالا به فروشگاه اپل استرداد می گردد و مسئولیت و هزینه ارسال مجدد کالا بر عهده مشتری خواهد بود.

توجه: شهروندان استان تهران تنها می توانند از طریق تماس با واحد امور مشتریان فروشگاه اپل به شماره ۶۲۹۷۲-۰۲۱، اقدام به هماهنگی جهت ارسال مجدد سفارش خود نمایند. (هزینه ارسال مجدد کالا بر عهده مشتری خواهد بود)

توجه: ارسال مجدد سفارشاتی که در مرتبه اول رایگان بوده اند، در مراتب بعدی شامل هزینه ارسال می گردند که بر عهده مشتری می باشد.