شرایط گارانتی فروشگاه اپل
  • دستگاه های آیفون با مدل و مشخصات مندرج در سایت فروشگاه اپل دارای 18 ماه گارانتی و 7 روز ضمانت تعویض و دستگاه های آیپد، آیپاد، اپل واچ، مک بوک و اپل تی وی دارای 12 ماه گارانتی و 7 روز ضمانت تعویض می باشد.
  • لوازم جانبی فقط شامل 7 روز ضمانت بازگشت می باشد.
  • مشتری محترم خواهشمند است پیش از خرید دستگاه، تمام شرایط را مطالعه فرمایید. خرید دستگاه با گارانتی فروشگاه اپل به منزله قبول تمامی موارد مندرج می باشد.
    • - زمان درج شده در فاکتور خرید ملاک تاریخ شروع گارانتی می باشد.
    • - دستگاه خریداری شده با مدل، شماره سریال و مدت زمان مندرج در کارت بر اساس ضوابط استاندارد کارخانه سازنده موجود بر روی وب سایت یا دفترچه راهنمای داخل جعبه محصول مشمول گارانتی می باشد.
    • - چنانچه دستگاهی علی رغم رعایت تمامی استاندارد های تولید کننده، در طول گارانتی دچار مشکل سخت افزاری شود، فروشگاه اپل متعهد به بر طرف نمودن آن می باشد.
    • - فروشگاه اپل هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال حفظ اطلاعات ذخیره‌ شده بر روی دستگاه ندارد، بنابراین لطفاً قبل از مراجعه، از داشتن نسخه پشتیبان اطلاعات خود اطمینان حاصل فرمایید.( پشتیبان گیری از دستگاه توسط کارشناسان پس از فروش مشمول پرداخت هزینه می‌گردد)
    • - بدیهی است برای ارائه خدمات، محصول خریداری شده می بایست در محدوده زمانی گارانتی باشد.
    • - لوازم جانبی از قبیل باطری، شارژر، کابل، مواد مصرفی و غیره شامل گارانتی نمی باشد.
موارد ابطال گارانتی
  • 1- بروز هرگونه اشکالات فنی در اثر ضربه، شکستگی، آب خوردگی، نفوذ مواد شیمیایی، گرد وغبار و رطوبت، آتش سوزی، نوسانات برق
  • 2- هرگونه شکستگی و ایرادات فنی در LCD، درگاه شارژر، سیم کارت، جک هدفون، دکمه ها، دوربین و فلش
  • 3- ایجاد هاله های صفحه و مشکی در اثر وارد کردن فشار غیر استاندارد به صفحه نمایش
  • 4- مخدوش و یا نبود هولوگرام فروشگاه اپل و عدم تطابق شماره‌ سریال یا IMEI با سریال مندرج بر روی ضمانت نامه
  • 5- نصب نرم افزار های غیر مجاز، آلوده به ویروس و جیلبریک کردن
  • 6- هرگونه تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از شارژر های متفرقه
  • 7- اقدام به تعمیر و سرویس محصول توسط افراد غیر مجاز خارج از فروشگاه اپل
  • 8- فراموشی تمامی مشخصات Apple ID و iCloud
  • توجه: سرقت یا مفقودی دستگاه خریداری شده شامل گارانتی نمی باشد.
شرایط استفاده از ضمانت 7 روزه تعویض یا استرداد کالا فروشگاه اپل

از آنجا که موفقیت هر فروشگاه در گرو جلب رضایت مشتریان و کسب اعتماد آن ها می باشد، کلیه پرسنل در تلاش هستند که تمامی سفارشات به صورت مطلوب و طبق خواسته خریدار ارسال شود. با این وجود، امکان مواجه شدن با مشکلاتی نظیرایراد یا اشکال فنی، مغایرت کالا با وب سایت و اشکال ظاهری وجود دارد که فروشگاه اپل با ضمانت تعویض 7 روزه این مشکلات را تحت پوشش قرار داده و اطمینان خاطر را برای مشتریان محترم فراهم می سازد.

اگر کالای خریداری شده، اشکال فنی داشته باشد.
  • - اشکال و ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز کاری به اطلاع فروشگاه اپل رسانده شود.
  • - جعبه اصلی محصولات تا پایان ۷ روز مهلت استفاده، نگهداری و از دور ریختن آن جداً خودداری شود، بدیهی است استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در جعبه اصلی خود به فروشگاه اپل بازگردانده شود.
  • - پاره یا مخدوش نمودن جعبه محصول و یا نوشتن آدرس، توضیحات یا هر مورد مشابهی امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  • - شکستگی، خط و خش واز قبیل این موارد که در اثر استفاده نادرست کاربر ایجاد شود، شامل سرویس ذکر شده نمی باشد.
اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
  • - مغایرت کالا از نظر مشخصات و یا ظاهر فیزیکی باید حداکثر تا 1 روز کاری به اطلاع فروشگاه اپل رسانده شود.
  • - اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد امکان استرداد در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌ بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
  • - پاره یا مخدوش نمودن جعبه محصول و یا نوشتن آدرس، توضیحات یا هر مورد مشابهی امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.
  • - تمامی مرسولات فروشگاه اپل به صورت اساندارد بسته بندی و سپس تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر داده می شود. اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه اپل تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
  • - آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری باید حداکثر تا 1 روز کاری به اطلاع فروشگاه اپل رسانده شود.
  • - اگر کالای خریداری شده آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد امکان استرداد در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌ بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
  • - پاره یا مخدوش نمودن جعبه محصول و یا نوشتن آدرس، توضیحات یا هر مورد مشابهی امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.

- باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پشتیبانی سفارشات فروشگاه اپل اطلاع داده شود.

مراحل ارسال کالا
  • 1- تماس و هماهنگی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش
  • 2- برداشتن تمامی موارد امنیتی از قبیل رمز عبور، اپل آی دی و Find My iPhone
  • 3- ارسال کالا در کارتن اصلی خود به ‏همراه تمامی ملزومات ( لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته بندی)
  • 4- اگر ساکن تهران هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا با فروشگاه اپل تماس بگیرید و در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل‌های شرکت، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود.
نکات مهم در ارسال کالا
  • - در صورت لزوم به نوشتن توضیحات، موارد را در یک قطعه کاغذ جداگانه نوشته و به همراه فاکتور ارسال نمایید.
  • - از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
  • - اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه اپل برسد، هزینه‌های ارسال به عهده فروشگاه اپل می باشد.
  • - برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به فروشگاه اپل ارسال شود.
روند رسیدگی به درخواست پس از استرداد کالا

مشتری محترم خواهشمند است پیش از خرید دستگاه، تمام شرایط را مطالعه فرمایید. خرید دستگاه با گارانتی فروشگاه اپل به منزله قبول تمامی موارد مندرج می باشد.

  • 1- با بررسی کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه اپل پس از 72 ساعت اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان تایید شود، کالا تعویض خواهد شد. (تعویض کالا منوط و به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ فروشگاه اپل وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند.)
  • 2- تمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و فروشگاه اپل در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا درج شده در فاکتور به مشتری را طی 72 ساعت می‌پذیرد.
  • مشتریان محترم می توانند درخواست خود را در صفحه "ارتباط با ما" ثبت و یا با شماره تلفن 021-62972 تماس حاصل فرمایند.