در پشت این کارت شرایط و ضوابط خارج از خدمات پس از فروش ذکر شده است، این شرایط عبارتند از:

عدم وجود کارت خدمات پس از فروش در زمان مراجعه به شرکت جهت دریافت خدمات.

مخدوش بودن سریال روی محصول و یا کارت خدمات پس از فروش و یا عدم تطابق سریال مندرج بر روی کارت با سریال محصول.

خرابی های فیزیکی ناشی از ضربه (به جز محصولات ضد ضربه)، شکستگی، آتش سوزی، آبخوردگی، پارگی اجزا و نوسانات برقی

شکستگی یا له شدگی درگاه های ورودی و خروجی.

اثر باز شدگی بر روی محصول و تعمیر توسط شخص ثالث.

محصولات خارج از رده تولید که مشمول خدمات پس از فروش باشند با محصول مشابه موجود در سبد کالای شرکت با محاسبه مابه التفاوت تعویض خواهد شد.

شرکت تحت هیچ شرایطی محصولات خراب را با وجه نقد جایگزین نخواهد کرد.

شرکت مسئولیتی در قبال اطلاعات ذخیره شده بر روی محصولات ندارد و در صورت درخواست مشتری در خصوص بازیابی اطلاعات،‌ هزینه محاسبه و دریافت خواهد شد.

کاربرانی که جهت ذخیره اطلاعات هارد تهیه می‌کنند، لطفأ در نظر داشته باشید که فقط خود هارد خامی که خریداری کرده اید خدمات پس از فروش بوده و در صورت خرابی هارد اطلاعات شما خدمات پس از فروش نمی‌باشد. در نظر داشته باشید که برای ذخیره سازی اطلاعات باید همیشه یک کپی از اطلاعات خود در یک فضای دیگر که از لحاظ فیزیکی مجزا از هارد اصلی میباشد نگهداری بفرمایید تا در صورت خرابی یکی از هاردها بتوانید به راحتی از خدمات پس از فروش آن استفاده نمایید و اطلاعات شما در جای دیگری امن باشد.