مشتری گرامی‌

از حسن توجه شما به محصولات Bang & Olufsen سپاسگزاریم. کلیه محصولات این کمپانی که از نمایندگی مجاز فروش آن در ایران خریداری شده باشند ، تحت پوشش گارانتی شرکت بام و افق پارس نماینده رسمی کمپانی Bang & Olufsen در ایران قرار دارند.

در صورت بروز هر گونه نقص ناشی‌ از ضعف در اجزا و قطعات متشکله دستگاه و یا در نحوه ساخت و مونتاژ آن ، شما مشتری گرامی‌ می‌‌توانید با مراجعه به نمایندگی مجاز کمپانی Bang & Olufsen از خدمات مربوطه تحت پوشش گارانتی استفاده فرمائید . لازم به ذکر است شرکت بام و افق پارس نماینده رسمی Bang & Olufsen در ایران با توجه به نظرات کارشناسان خود نسبت به رفع عیب اقدام نموده ، لیکن هیچگونه هزینه غیر مستقیم ، مانند هزینه‌های مربوط به حمل و نقل و نصب تجهیزات جانبی و همچنین تعویض باطریها مشمول گارانتی نخواهند بود .

لذا بدینوسیله از شما مشتری محترم تقاضا دارد به منظور برخورداری هرچه بیشتر و بهتر از خدمات گارانتی شرکت بام و افق پارس نکات زیر را با دقت مطالعه فرموده و مد نظر قرار دهید .

شرایط گارانتی:

دوره ضمانت از تاریخ تحویل دستگاه برای مدت ۱۲ ماه با رعایت شرایط ذیل معتبر است.

شرایط لغو گارانتی :

موارد زیر محصول خریداری شده را از شمول گارانتی خارج می‌‌نماید.

  • 1. تغییر، تعمییر،استفاده از قطعات غیر اصلی‌ به هنگام تعمیرات و یا دستکاری کالا توسط اشخاص حقیقی‌، غیر مجاز که مورد تایید کمپانی Bang & Olufsen نباشند.
  • 2. تغییر و دستکاری یا حذف شماره سریال دستگاه.
  • 3. هر گونه آسیب فیزیکی به دستگاه شامل خراشیدگی،شکستگی روی بدنه، صفحه نمایش، صفحه کلید و دیگر اجزا و متعلقات .
  • 4. استفاده از محلول و شوینده های شیمیایی جهت پاکیزه نمودن دستگاهها.
  • 5. اشکالات و آسیبهای ناشی‌ از استفاده نامناسب ، نادرست و در شرایط غیر معمول از دستگاه .
  • 6. صدمات ناشی‌ از حوادث قهری و طبیعی شامل رعد و برق، آتش سوزی، سیل...و ریختن آب و دیگر مایعات بر روی دستگاه و قرار دادن آن در رطوبت زیاد .
  • 7. ضعف و اشکالات مربوط به سیگنال فرستنده‌های تلویزیونی و صدمات ناشی‌ از نوسانات شبکه برق رسانی .
  • 8. آسیب و صدمات ناشی‌ از حمل و نقل.