کاربر گرامی چنانچه مشتری فعلی ما هستید و یا قصد خرید از شرکت سیب طلایی هوشمند را دارید، خواهشمندیم تمام شرایط خدمات پس از فروش را مطالعه فرمایید. خرید دستگاه با خدمات پس از فروش شرکت سیب طلایی هوشمند به ‌منزله پذیرفتن تمامی موارد ذیل می‌باشد.

  • 1- همراه داشتن کارت خدمات پس از فروش هنگام مراجعه به مراکز خدمات الزامی می باشد.
  • 2- مدل، شماره سریال و مدت‌ زمان درج شده بر روی کارت خدمات پس از فروش می‌بایست با اطلاعات مندرج بر روی جعبه مطابقت داشته باشد؛ در غیر این صورت کالای شما شامل خدمات پس از فروش نمی‌گردد.
  • 3- چنانچه دستگاه نیاز به تعویض داشته و یا به دلیل ایراد سخت افزاری خاموش باشد، همراه داشتن کارت خدمات پس از فروش و جعبه دستگاه مربوطه هنگام مراجعه به مراکز خدمات الزامی می باشد. همچنین لازم به ذکر است هزینه ارسال و دریافت دستگاه جهت هرگونه خدمات به عهده مشتری می باشد.
  • 4- شرکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال حفظ اطلاعات ذخیره‌ شده بر روی دستگاه ندارد، بنابراین لطفاً قبل از مراجعه، از داشتن نسخه پشتیبان اطلاعات خود اطمینان حاصل فرمایید.
  • 5- هرگونه خدمات نرم ‌افزاری مانند بازیابی اطلاعات، پشتیبان گیری اطلاعات، به غیر از بروز رسانی و نصب سیستم‌عامل دستگاه خدمات پس از فروش شده در صورت درخواست مشتری، مشمول پرداخت هزینه می‌گردد.
  • 6- تعداد پیکسل سوخته کمتر از 4 عدد طبق استاندارد شرکت Apple سالم تلقی می‌گردد و اگر تعداد پیکسل‌های سوخته بیش از 4 عدد باشد شامل خدمات پس از فروش می‌گردد.
  • 7- هرگونه صدمه به دستگاه مانند شکستگی صفحه‌نمایش، آسیب‌دیدگی بدنه و یا اثرات ضربه به روی دستگاه که هنگام انتقال توسط پست، پیک و شرکت‌های حمل‌ونقل به وجود آید دستگاه را از خدمات پس از فروش خارج می‌ کند.
  • 8- باتری‌های خراب مانند باتری‌های از حالت استاندارد خارج‌شده و بادکرده از خدمات پس از فروش خارج می‌گردد. کاهش کارایی باتری بر اثر استهلاک تدریجی به علت عدم رعایت دستورالعمل‌های درج‌شده توسط شرکت Apple به‌عنوان خرابی باتری تلقی نمی‌ شود.
  • 9- تعویض کلیه محصولات شرکت Apple به‌ غیر از لوازم جانبی در خارج از ایران، از طریق شعب خدمات مجاز شرکت Apple صورت می پذیرد، بدین ترتیب تحویل کالای موردنظر حداکثر 30 روز کاری به طول می‌انجامد.
  • 10- پذیرش دستگاه با خدمات پس از فروش سیب طلایی هوشمند با بررسی و تائید نهایی کارشناسان این مجموعه صورت می‌گیرد.
  • 11- لطفاً در حفظ کارت خدمات پس از فروش شرکت سیب طلایی هوشمند کوشا باشید زیرا المثنی صادر نخواهد شد.
شرایط ابطال خدمات پس از فروش:
  • 1- هرگونه حادثه مانند آتش ‌سوزی، آبدیدگی، ضربه خوردگی و خارج شدن از حالت استاندارد فیزیکی اولیه دستگاه
  • 2- اختلال در عملکرد دستگاه به علت ورود رطوبت و گرد و غبار
  • 3- هرگونه شکستگی درگاه شارژ، درگاه سیم‌ کارت، جک هدفون، دکمه‌ها، LCD، دوربین و فلش دوربین
  • 4- لکه‌های سفید و مشکی که در صفحه‌نمایش بر اثر ضربه خوردگی و فشار غیر استاندارد به وجود آمده باشد
  • 5- استفاده از ولتاژ نامناسب و خارج از استاندارد درج ‌شده در وب ‌سایت شرکت Apple، هرگونه نوسانات برق و شوک الکتریکی، خرابی ناشی از اتصال دستگاه به لوازم جانبی غیرمجاز ، باز کردن دستگاه توسط افراد غیرمجاز و غیر کارشناس
  • 6- نبود هولوگرام شرکت سیب طلایی هوشمند، عدم تطابق شماره‌ سریال یا IMEI با سریال مندرج بر روی خدمات پس از فروش شرکت سیب طلایی هوشمند
  • 7- نصب هرگونه نرم‌افزار غیرمجاز مانند Jailbreak، نرم‌افزارهای راه‌ انداز سیستم و برنامه غیر اورجینال که موجب اختلال در عملکرد دستگاه گردد
  • 8- انقضا مدت زمان خدمات پس از فروش
  • 9- نبود اطلاعات لازم برای برداشتن Apple ID وارد شده در iCloud دستگاه مورد نظر با خدمات پس از فروش سیب طلایی هوشمند در هنگام پذیرش
توجه:

سرقت دستگاه یا لوازم جانبی نیز شامل خدمات پس از فروش نمی باشد.

شرایط خدمات پس از فروش تعویض کالا در 3 ماهه اول:
  • 1- دستگاهی با ایرادات فنی در برد اصلی و مراحل تولید، به علت اختلالات کلی در عملکرد دستگاه با تائید کارشناسان فنی شرکت سیب طلایی هوشمند شامل خدمات پس از فروش تعویض 3 ماهه می‌گردد.
  • 2- با خریداری دستگاه هایی با قابلیت ثبت در سامانه همتا و تایید مشتری مبنی بر عدم وجود ایراد ظاهری در دستگاه، پس از ثبت شماره سریال در سامانه همتا، ایرادات ظاهری مشمول خدمات تعویض 3 ماهه سیب طلایی هوشمند نمی گردد.
  • 3- چنانچه محصول هر یک از موارد مندرج در شرایط «ابطال خدمات پس از فروش» را دارا باشد مشمول خدمات پس از فروش تعویض نمی گردد.
  • 4- لوازم جانبی دستگاه خریداری‌ شده با ضمانت سیب طلایی هوشمند شامل تعویض کالا در 3 ماهه اول نمی گردد.
  • 5- پس از تعویض دستگاه، تاریخ باقی‌ مانده خدمات خدمات پس از فروش شرکت سیب طلایی هوشمند در دستگاه جدید ادامه پیدا خواهد کرد.
  • 6- استفاده از شرایط خدمات پس از فروش تعویض 3 ماهه، تنها برای یک مرتبه امکان پذیر می باشد و دستگاه مذکور مجدداً، قابل تعویض نخواهد بود.
توصیه‌های مهم:
  • 1- خدمات پس از فروش 18 ماهه فقط مخصوص آیفون های شرکت سیب طلایی می باشد و مابقی محصولات تنها شامل خدمات پس از فروش 12 ماهه هستند.
  • 2- لوازم جانبی های تأمین شده توسط این مجموعه از خدمات پس از فروش سیب طلایی هوشمند برخوردار نیستند و تنها محصولات اصلی مانند آیفون، آیپد، ... شامل این امتیاز می باشند.
  • 3- جهت افزایش طول عمر باتری دستگاه از به کار بردن کابل‌های غیر استاندارد خودداری فرمایید.
  • 4- به دلیل تنوع در انواع شارژرهای موجود در بازار که با آمپرهای مختلف عرضه می‌گردد، جهت شارژ نمودن دستگاه خود ترجیحاً از آداپتور استاندارد همراه با محصول و یا شارژرهای مورد تائید شرکت Apple استفاده نمایید.
  • 5- هنگام اتصال ادوات موسیقی با مبدل‌های استاندارد دقت شود که آسیب و شکستگی مبدل باعث اتصال الکتریکی مخرب نگردد.
  • 6- جهت افزایش طول عمر باتری دستگاه‌ های iPhone ،iPad ،iPod و Apple Watch حداکثر تا 2 ساعت و دیگر دستگاه‌های قابل شارژ را حداکثر تا 3 ساعت شارژ نمایید.
  • 7- عدم استفاده از دستگاه در هنگام شارژ باعث افزایش طول عمر باتری دستگاه می گردد.
  • 8- سیم‌کارت‌های پانچ شده غیر استاندارد باعث آسیب‌رسانی به درگاه سیم‌کارت می‌شود. لذا توصیه می‌شود از سایزهای مختلف سیم‌کارت که توسط اپراتورها عرضه می‌شود، استفاده نمایید.
  • 9- در صورت پذیرش دستگاه توسط شرکت سیب طلایی هوشمند، زمان نگهداری کالا نزد این مجموعه، ۲ هفته می باشد و شرکت سیب طلایی هوشمند هیچ گونه مسئولیتی در قبال نگهداری دستگاه، پس از این زمان نخواهد داشت.

توجه: شرکت سیب طلایی هوشمند اقدام به ایجاد یک نسخه تحت وب از فرم دریافت اطلاعات مشتری، جهت دسترسی و استفاده مشتریان خود کرده است.

چنانچه کاربران سیب طلایی هوشمند، دستگاه خود را از این مجموعه خریداری کرده باشند و مدت زمان خدمات پس از فروش دستگاه پایان نیافته باشد، می توانند به صورت حضوری به واحد خدمات پس از فروش شرکت سیب طلایی هوشمند مراجعه کرده و یا در صورت عدم امکان مراجعه حضوری، اقدام به دانلود فرم دریافت اطلاعات مشتری کرده و همراه با دستگاه معیوب خود ارسال نمایند.

نکته: کاربر گرامی، لطفاً قبل از دانلود فرم و ارسال آن، ابتدا با واحد خدمات پس از فروش با شماره تلفن ۶۲۹۷۲-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

کاربران می توانند این فرم را از طریق لینک زیر دانلود کنند و پس از تکمیل آن، به همراه دستگاه معیوب خود ارسال نمایند.

دانلود فرم دریافت اطلاعات مشتری

حقوق تمامی قوانین مندرج بالا، متعلق به شرکت سیب طلایی هوشمند می باشد.

Copyright © 2009-2017 www.apple.ir

استفاده از قوانین و شرایط خدمات پس از فروش ذکر شده، برای هرگونه مقاصدی اعم از تجاری و غیر تجاری غیر قانونی می باشد و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی، شرکت سیب طلایی هوشمند، حق اعاده شکایت و پیگیری از طریق پلیس فتا خواهد داشت.

نحوه ارتباط:

آدرس: تهران، خیابان جمهوری، تقاطع خیابان حافظ، مرکز خرید چارسو، طبقه زیر همکف، واحد 23Aو 24 A ، شرکت سیب طلایی هوشمند

سامانه پیام کوتاه و تأییدیه کارت خدمات پس از فروش، تلفن، نمابر: ۶۲۹۷۲-۰۲۱

پست الکترونیک: info@apple.ir

توجه: کاربران گرامی باید به این نکته توجه داشته باشند که دریافت پیامک تأیید اصالت کالای خریداری شده از طرف شرکت سیب طلایی هوشمند، مستلزم فعال بودن سرویس دریافت پیامک های تبلیغاتی شماره موبایل می باشد. چنانچه شما این سرویس را در گذشته غیر فعال نموده اید می توانید با استفاده از روش های ذیل اقدام به فعال سازی آن نمایید.

فعال سازی پیامک های تبلیغاتی همراه اول :

1- ارسال عدد «2» به «8999»

2- شماره گیری کد دستوری #8999*

3- تماس با مرکز اطلاع رسانی 9990

فعال سازی پیامک های تبلیغاتی ایرانسل :

1- ارسال عدد «1» به «5005»

2- تماس به مرکز اطلاع رسانی 700

فعال سازی پیامک های تبلیغاتی رایتل :

1- تماس به مرکز اطلاع رسانی 200