مشتری عزیز

با تشکر از حسن توجه شما به محصولات اپل هومکیت ، . کلیه محصولات اپل هومکیت که از فروشگاه اپل خریداری شده باشند ، تحت پوشش گارانتی شرکت خانه هوشمند سمن ( مسئولیت محدود ) قرار خواهد گرفت

در صورت بروز هر گونه نقص ناشی‌ از ضعف در اجزا و قطعات دستگاه و یا در نحوه ساخت و مونتاژ آن ، شما مشتری گرامی‌ می‌‌توانید با برقراری تماس با شرکت خانه هوشمند سمن ( مسئولیت محدود ) و ارسال محصول به دفتر شرکت خانه هوشمند سمن از خدمات مربوطه تحت پوشش گارانتی استفاده فرمائید . لازم به ذکر است هیچگونه هزینه غیر مستقیم ، مانند هزینه‌های مربوط به حمل و نقل و نصب تجهیزات جانبی و همچنین تعویض باطریها و نصب و راه اندازی مجدد دستگاه در محل مشمول گارانتی نخواهند بود . لذا بدینوسیله از شما مشتری محترم تقاضا دارد به منظور برخورداری هرچه بیشتر و بهتر از خدمات گارانتی شرکت خانه هوشمند سمن نکات زیر را با دقت مطالعه فرموده و مد نظر قرار دهید .

شرایط گارانتی:

دوره ضمانت از تاریخ تحویل دستگاه برای مدت ۱۲ ماه با رعایت شرایط ذیل معتبر است.

شرایط لغو گارانتی :
  • ۱. تغییر، تعمییر،استفاده از قطعات غیر اصلی‌ به هنگام تعمیرات و یا دستکاری کالا توسط اشخاص حقیقی‌، غیر مجازیا نصب محصولات اپل هومکیت توسط افراد غیر متخصص که باعث ایجاد اشکال در کارکرد و بازده محصولات شود
  • ۲. تغییر و دستکاری یا حذف شماره سریال دستگاه.
  • ۳. هر گونه آسیب فیزیکی به دستگاه شامل خراشیدگی،شکستگی روی بدنه، صفحه نمایش، صفحه کلید و دیگر اجزا و متعلقات .
  • ۴. استفاده از محلول و شوینده های شیمیایی جهت پاکیزه نمودن دستگاهها.
  • ۵. اشکالات و آسیبهای ناشی‌ از استفاده نامناسب ، نادرست و در شرایط غیر معمول از دستگاه به ویژه برای محصولاتی که نیاز به مبدل ولتاژ/جریان برای استفاده در ایران خواهند داشت ، همچنین تجهیزات سفارشی مشتریان که در فهرست اقلام موجود در فروشگاه اپل قرار ندارد شامل گارانتی نمی باشد
  • ۶. صدمات ناشی‌ از حوادث قهری و طبیعی شامل رعد و برق، آتش سوزی، سیل...و ریختن آب و دیگر مایعات بر روی دستگاه و قرار دادن آن در رطوبت زیاد .
  • ۷. ضعف و اشکالات مربوط به سیگنال فرستنده‌های تلویزیونی و صدمات ناشی‌ از نوسانات شبکه برق رسانی .
  • ۸. آسیب و صدمات ناشی‌ از حمل و نقل.