شرایط استرداد کالا:

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از اولویت‏‌های فروشگاه اپل بوده است و در این راستا می‏‌کوشد تا سفارشات را در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست شما مشتریان محترم برساند. با این وجود ممکن است شما کاربران گرامی پس از خرید کالای خود با خدمات پس از فروش سیب طلایی هوشمند و تحویل آن، با مشکلاتی (همچون: مشکلات فنی و ...) روبرو گردید. به همین منظور درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است که به شرح ذیل می باشند:

مشکلات فنی:

کاربر گرامی خواهشمندیم در صورت مشاهده مشکل فنی در کالای خریداری شده تا ۴۸ ساعت پس از زمان تحویل، فروشگاه اپل را از این موضوع مطلع نمایید. لازم به ذکر است در صورت تایید کارشناسان فنی پس از بررسی و رعایت شرایط خدمات پس از فروش، کالا برگردانده می شود.

مشکلات ظاهری و آسیب دیدگی فیزیکی:

در صورت رویت و مشاهده هرگونه مشکل ظاهری در بسته بندی و جعبه اصلی محصول سفارش داده خود پس از باز کردن بسته پستی ارسالی، از باز کردن بسته بندی جعبه محصول خودداری نمایید.

در صورت وجود آسیب دیدگی، باید نهایتاً طی ۴۸ ساعت کاری پس از دریافت کالا با واحد خدمات پس از فروش فروشگاه اپل از طریق راه هایی همچون تماس تلفنی، پست الکترونیک ارتباط حاصل فرمایید.

با توجه به اینکه شرکت های طرف قرارداد با فروشگاه اپل، تمامی محصولات و بسته بندی های مربوطه را با بالاترین کیفیت پستی عرضه می کنند و قبل از بسته بندی، سلامت و درستی تمامی وسایل داخل جعبه را چندین بار بررسی می نمایند، لذا وجود مشکلاتی همچون:

  • ۱.مغایرت دستگاه و مشخصات آن با مشخصات مندرج روی جعبه دستگاه
  • ۲.مشاهده دستگاه کارکرده به جای نو
  • ۳.مشاهده آسیب دیدگی فیزیکی در دستگاه
  • ۴. و سایر موارد

تقریباً غیر ممکن بوده و در صورت وجود موارد فوق الذکر، فروشگاه اپل هیچ گونه مسئولیتی نداشته و محصول شامل شرایط استرداد کالا نمی باشد.

مغایرت از نظر ظاهر فیزیکی و مشخصات کالا با اطلاعات مندرج در وبسایت فروشگاه اپل:

در صورت وجود مغایرت بین مشخصات کالای خریداری شده و اطلاعات مندرج در وب سایت فروشگاه اپل، باید نهایتاً طی ۴۸ ساعت کاری پس از دریافت کالا با واحد خدمات پس از فروش فروشگاه اپل حاصل فرمایید.

توجه:

عکس محصولات ارائه شده در سایت، جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری می باشد و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.

در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد (مواردی چون رنگ و مشخصات درج شده روی جعبه)، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی امکان پذیر است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

انصراف از خرید توسط مشتری:

انصراف از خرید انجام شده و درخواست مرجوعی کالا تنها در حالتی امکان پذیر خواهد بود که مشتری بسته بندی و جعبه اصلی محصول را که بصورت پلمپ است، باز نکرده باشد.

چنانچه انصراف مشتری از خرید، پیش از ارسال کالا باشد، لازم است در اولین فرصت و سریع ترین حالت، انصراف خود را به صورت تلفنی به واحد پشتیبانی سیب طلایی هوشمند اعلام نماید. در این حالت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد.

توجه:

با توجه به سیاست کاری فروشگاه اپل، چنانچه کالای خریداری شده در تعداد انبوه و بالا باشد، حق استرداد کالا برای خریدار در چنین شرایطی وجود ندارد و فروشگاه اپل متعهد به پذیرش کالاهای بازگشتی نمی باشد.

چنانچه پس از دریافت کالا، مشتری از خرید خود منصرف شده باشد، طبق ماده ۳۷ قانون تجارت الکترونیک کشور باید نهایتاًً ۷ روز کاری پس از خرید، انصراف خود را از کالا خریداری شده به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد. در این حالت هزینه استرداد به عهده خریدار می باشد.

برگرداندن کالا در صورت تایید کارشناسان خدمات پس از فروش تنها در حالتی ممکن می‌باشد که جعبه اصلی کالا باز نشده و از آن استفاده نشده باشد. همچنین تمامی اقلام همراه کالای خریداری شده باید برگشت داده شده باشند.

  • توجه فرمایید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا ممکن است فروشگاه اپل را از پذیرفتن کالای مرجوعی شما باز دارد.
  • در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا و هزینه آن به عهده مشتری خواهد بود.
  • در صورتی که کالای خریداری شده شما ارسال نشده باشد، باید در کمترین زمان ممکن با واحد پیگیری سفارشات فروشگاه اپل (با شماره تلفن ۶۲۹۷۲-۰۲۱) تماس حاصل فرمایید.
در صورت ایجاد آسیب دیدگی در طول حمل و نقل:

در صورت رویت و مشاهده هرگونه مشکل ظاهری در بسته بندی محصول، لطفاً از پذیرش کالا خودداری نمایید.

دریافت کالا توسط مشتری به منزله قبول صحت ظاهری بسته بندی می باشد و امکان استرداد کالا وجود ندارد.

با توجه به بسته بندی با کیفیت و استاندارد همه مرسولات شرکت، بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و نقل تا زمان تحویل به عهده شرکت حمل کننده می باشد و در صورت تایید کارشناسان و در راستای رفاه حال مشتریان و ارتقای سطح کیفی خدمات، مسئولیت پیگیری جبران خسارت مشتری به عهده فروشگاه اپل می باشد.

طبق قوانین و مقررات استرداد کالا، محصول عودت داده شده باید همراه با جعبه اصلی محصول و کارت خدمات پس از فروش باشد. در غیر این صورت کالای بازگشتی پذیرفته نمی‌شود. لذا در نگهداری جعبه اصلی محصول و کارت خدمات پس از فروش تا پایان مهلت خدمات پس از فروش، تمام تلاش خود را داشته باشید. طبق قوانین و مقررات استرداد کالا، محصول عودت داده شده باید همراه با جعبه پستی ارسالی، کارت خدمات پس از فروش، فرم استرداد کالا، فاکتور، رسید تحویل شرکت حمل کننده و همچنین جعبه اصلی محصول به همراه تمامی لوازم جانبی باشد.

در صورت مخدوش شدن یا ایجاد پارگی در جعبه اصلی، کارت خدمات پس از فروش و هولوگرام مربوطه و یا نوشتن توضیحات یا مواردی از این قبیل بر روی جعبه اصلی، کالای بازگشتی پذیرفته نمی‌شود.

مشتریان باید کالای آسیب دیده و تمامی متعلقات آن را همانند لحظه تحویل، به همراه رسید تحویل شرکت حمل کننده، کارت خدمات پس از فروش، فرم استرداد کالا، فاکتور، جعبه اصلی محصول و جعبه پستی ارسالی به خدمات پس از فروش فروشگاه اپل ارسال نمایند.

نکات بسیار مهم:
  • طبق قوانین و مقررات استرداد کالا، محصول عودت داده شده باید همراه با جعبه اصلی محصول و کارت خدمات پس از فروش باشد. در غیر این صورت کالای بازگشتی پذیرفته نمی‌شود. لذا در نگهداری جعبه اصلی محصول و کارت خدمات پس از فروش تا پایان مهلت خدمات پس از فروش، تمام تلاش خود را داشته باشید. طبق قوانین و مقررات استرداد کالا، محصول عودت داده شده باید همراه با جعبه پستی ارسالی، کارت خدمات پس از فروش، فرم استرداد کالا، فاکتور، رسید تحویل شرکت حمل کننده و همچنین جعبه اصلی محصول به همراه تمامی لوازم جانبی باشد.
  • در صورت مخدوش شدن یا ایجاد پارگی در جعبه اصلی، کارت خدمات پس از فروش و هولوگرام مربوطه و یا نوشتن توضیحات یا مواردی از این قبیل بر روی جعبه اصلی، کالای بازگشتی پذیرفته نمی‌شود.
  • در صورتی که کالای مرجوعی پس از بررسی کارشناسان خدمات پس از فروش بدون مشکل تلقی گردد و یا خارج از ضوابط و مقررات موجود در سایت، مرجوع شده باشد برای مشتری مجدداً ارسال می گردد.
  • در صورت عدم پذیرش مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد سیب طلایی هوشمند در واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت سیب طلایی هوشمند در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت.
  • هدایا و یا کالاهایی که به صورت رایگان ارسال می شوند، مشمول قوانین استرداد کالا نمی باشند و در صورت پس فرستادن کالا، هزینه ارسال مجدد با مشتری خواهد بود.
  • در صورتیکه خرید بصورت پرداخت آنلاین صورت گرفته باشد و کالا به صورت رایگان ارسال شده باشد، اگر مرسوله به علت عدم حضور خریدار مرجوع شود، هزینه ارسال مجدد، به عهده خریدار می باشد.
  • لطفا قبل از مرجوع نمودن کالا حداقل یک بار شرایط و قوانین سایت را مطالعه نمایید و مطمئن باشید که درخواست شما مطابق با قوانین فروش سیب طلایی هوشمند می باشد، در غیر این صورت درخواست شما مورد قبول واقع نخواهد شد.
نحوه ارسال کالای مرجوعی:

کاربر باید قبل از هر اقدامی ابتدا با کارشناسان خدمات پس از فروش تماس گرفته و مشکل خود را مطرح نماید. لذا از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش سیب طلایی هوشمند جداً، خودداری فرمایید.

کاربر ملزم است تا کالای خریداری شده را به همراه تمامی متعلقات آن و فاکتور خرید، درون جعبه اصلی خود به صورت استاندارد و درست، بسته بندی کرده و ارسال نماید.

طبق قوانین و مقررات استرداد کالا، محصول عودت داده شده باید همراه با جعبه پستی ارسالی، کارت خدمات پس از فروش، فرم استرداد کالا، فاکتور، رسید تحویل شرکت حمل کننده و همچنین جعبه اصلی محصول به همراه تمامی لوازم جانبی باشد. در غیر این صورت کالای مرجوعی پذیرفته نمی‌شود. لذا در نگهداری جعبه اصلی محصول و کارت خدمات پس از فروش تا پایان مهلت خدمات پس از فروش کالا، تمام تلاش خود را مبذول فرمایید.

در صورت مخدوش شدن یا ایجاد پارگی در جعبه اصلی، کارت خدمات پس از فروش و هولوگرام مربوطه و یا نوشتن توضیحات یا مواردی از این قبیل بر روی جعبه اصلی، کالای بازگشتی پذیرفته نمی‌شود.

خریدار باید مشکل خود را در فرم استرداد کالا نوشته و به همراه کالا ارسال نماید. شایان ذکر است از درج مشکل بر روی فاکتور و یا پشت آن جداً خودداری نمایید.

فرم استرداد کالا همواره به همراه محصول ارسال می گردد. چنانچه به هر دلیلی مشتریان این فرم را در اختیار نداشتند می توانند با مراجعه به صفحه شرایط استرداد کالا اقدام به دانلود این فرم نموده و پس از تکمیل آن، به همراه کالا ارسال نمایند.

در صورت نبود فاکتور به همراه کالا، مشتری باید از فاکتور نهایی ایمیل شده به وی پرینت گرفته و به همراه فرم استرداد کالا ارسال فرماید.

روند رسیدگی به درخواست مشتری پس از رسیدن کالا به سیب طلایی هوشمند:

پس از دریافت و بررسی و کنترل کالا توسط کارشناسان خدمات پس از فروش سیب طلایی هوشمند و نیز در صورت تأیید عیب، مغایرت یا آسیب دیدگی، کالا با مدل یکسان و مشابه و یا مدل دیگری بنا به درخواست مشتری تعویض و یا هزینه آن بنا به درخواست مشتری عودت داده خواهد شد.

تعویض کالا بستگی به موجود بودن کالا در انبار مجموعه دارد. لذا اگر در زمان رسیدگی و تست کارشناسان موجودی آن تمام شده باشد؛ سیب طلایی هوشمند بنا به درخواست مشتری کالای دیگری را ارسال و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌نماید.

واضح و مشخص است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و پیش از ارسال تسویه می شود.

برای کالای گران‌تر، مشتری مبلغ ما به التفاوت را پرداخت کرده و برای کالای ارزان‌تر، سیب طلایی هوشمند مبلغ ما به التفاوت را به حساب مشتری واریز می نماید.

در صورت اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در طول مراحل تعویض و مرجوعی، قیمت دستگاه جدید با توجه به قیمت روز خواهد بود و در صورت تمایل مشتری به انصراف از تعویض و دریافت مبلغ کالا، شرکت سیب طلایی هوشمند متعهد به بازپرداخت مبلغ مطابق فاکتور می باشد.

پس از دریافت و پذیرش کالا توسط سیب طلایی هوشمند، با توجه به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و ارزیابی و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور میانگین ۷۲ ساعت کاری زمان خواهد برد.

پس از مشخص شدن وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، چنانچه نیاز به استرداد وجه باشد، سیب طلایی هوشمند نهایتاً طی یک هفته کاری مبلغ را به حساب مشتری واریز خواهد کرد.

نکته: فرم استرداد کالا همواره به همراه محصول ارسال می گردد. چنانچه به هر دلیلی مشتریان این فرم را در اختیار نداشتند می توانند این فرم را از طریق لینک زیر دانلود کنند و پس از تکمیل آن، به همراه کالا ارسال نمایند.

توجه: تمامی مطالب فوق تنها در صورتی شامل حال مشتریان می شود که کاربران در هنگام خرید، شرکت سیب طلایی هوشمند را به عنوان تأمین کننده کالای مورد نظر خود انتخاب کنند. در غیر این صورت، تمامی خدمات از جمله خدمات پس از فروش بر عهده تأمین کننده منتخب می باشد. با مراجعه به صفحه "خدمات پس از فروش" می توانید از اطلاعات و شرایط تأمین کنندگان این سایت آگاه شوید.

دانلود فرم استرداد کالا

نحوه پیگیری درخواست از واحد خدمات پس از فروش سیب طلایی هوشمند:

شما می توانید از طریق انتخاب یکی از روش های ذیل، درخواست خود را پیگیری نمایید:

  • ۱. ارتباط با واحد خدمات پس از فروش با شماره تلفن ۶۲۹۷۲-۰۲۱
  • ۲. ارتباط با واحد خدمات پس از فروش از طریق ارسال پیام در صفحه تماس با ما (با انتخاب واحد خدمات پس از فروش )
  • ۳. ارسال پست الکترونیک به SAS@apple.ir با ذکر کد پیگیری سفارش در موضوع ایمیل ارسالی

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، بیان کد پیگیری سفارش کالای مورد نظر در تمامی روش های بالا الزامی می‌باشد.

کالای مرجوعی خود را می توانید پس از هماهنگی با واحد خدمات پس از فروش، به آدرس ذیل ارسال فرمایید:

آدرس: تهران، خیابان جمهوری اسلامی، تقاطع خیابان حافظ، مرکز خرید چارسو، طبقه زیر همکف، واحد 23 A و 24 A ، شرکت سیب طلایی هوشمند

صندوق پستی : 13185/576