سامانه استعلام و فعال سازی خدمات تلفن همراه

شرایط خدمات پس از فروش شرکت سیب طلایی هوشمند

مشتری گرامی چنانچه مشتری فعلی ما هستید و یا قصد خرید از شرکت سیب طلایی هوشمند را دارید، خواهشمندیم تمام شرایط خدمات پس از فروش را مطالعه فرمایید. خرید خدمات پس از فروش شرکت سیب طلایی هوشمند به ‌منزله پذیرفتن تمامی موارد ذیل می‌باشد.

  • 1. مدل، شماره سریال می‌بایست با اطلاعات مندرج بر روی جعبه مطابقت داشته باشد؛ در غیر این صورت کالای شما شامل خدمات پس از فروش نمی‌گردد.
  • 2. چنانچه دستگاه نیاز به تعویض داشته و یا به دلیل ایراد سخت افزاری خاموش باشد، مراجعه به مراکز خدمات الزامی می باشد. همچنین لازم به ذکر است هزینه ارسال و دریافت دستگاه جهت هرگونه خدمات به عهده مشتری می باشد.
  • 3. شرکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال حفظ اطلاعات ذخیره‌ شده بر روی دستگاه ندارد، بنابراین لطفاً قبل از مراجعه، از داشتن نسخه پشتیبان اطلاعات خود اطمینان حاصل فرمایید.
  • 4. هرگونه خدمات نرم ‌افزاری مانند بازیابی اطلاعات، پشتیبان گیری اطلاعات، به غیر از بروز رسانی و نصب سیستم‌عامل دستگاه خدمات پس از فروش شده در صورت درخواست مشتری، مشمول پرداخت هزینه می‌گردد.
  • 5. تعداد پیکسل سوخته کمتر از ۴ عدد طبق استاندارد شرکت سازنده سالم تلقی می‌گردد و اگر تعداد پیکسل‌های سوخته بیش از ۴ عدد باشد شامل خدمات پس از فروش می‌گردد.
  • 6. هرگونه صدمه به دستگاه مانند شکستگی صفحه‌نمایش، آسیب‌دیدگی بدنه و یا اثرات ضربه به روی دستگاه که هنگام انتقال توسط پست، پیک و شرکت‌های حمل‌ونقل به وجود آید دستگاه را از خدمات پس از فروش خارج می‌ کند.
  • 7. باتری‌های خراب مانند باتری‌های از حالت استاندارد خارج‌شده و بادکرده از خدمات پس از فروش خارج می‌گردد. کاهش کارایی باتری بر اثر استهلاک تدریجی به علت عدم رعایت دستورالعمل‌های درج‌شده توسط شرکت سازنده به‌عنوان خرابی باتری تلقی نمی‌ شود.
  • 8. تعویض کلیه محصولات شرکت سازنده به‌ غیر از لوازم جانبی در خارج از ایران، از طریق شعب خدمات مجاز شرکت سازنده صورت می پذیرد، بدین ترتیب تحویل کالای موردنظر حداکثر ۳۰ الی 40 روز کاری به طول می‌انجامد و در صورت تعویض دستگاه خراب با دستگاه جدید بصورت دستگاه تعویضی (SWAP) از شرکت اپل با پارت نامبر امارات تعویض می گردد. لازم به ذکر می باشد که دستگاه تعویضی بدون جعبه و متعلقات می باشد.
  • 9. پذیرش دستگاه با خدمات پس از فروش سیب طلایی هوشمند با بررسی و تائید نهایی کارشناسان این مجموعه صورت می‌گیرد.

شرایط ابطال خدمات پس از فروش

  • 1. هرگونه حادثه مانند آتش ‌سوزی، آبخوردگی، ضربه خوردگی و خارج شدن از حالت استاندارد فیزیکی اولیه دستگاه
  • 2. اختلال در عملکرد دستگاه به علت ورود رطوبت و گرد و غبار
  • 3. هرگونه شکستگی درگاه شارژ، درگاه سیم‌ کارت، جک هدفون، دکمه‌ها، LCD، دوربین و فلش دوربین
  • 4. لکه‌های سفید و مشکی که در صفحه‌نمایش بر اثر ضربه خوردگی و فشار غیر استاندارد به وجود آمده باشد
  • 5. استفاده از ولتاژ نامناسب و خارج از استاندارد درج ‌شده در وب ‌سایت شرکت سازنده هرگونه نوسانات برق و شوک الکتریکی، خرابی ناشی از اتصال دستگاه به لوازم جانبی غیرمجاز ، باز کردن دستگاه توسط افراد غیرمجاز و غیر کارشناس
  • 6. عدم تطابق شماره‌ سریال یا IMEI با سریال مندرج بر روی خدمات پس از فروش شرکت سیب طلایی هوشمند
  • 7. نصب هرگونه نرم‌افزار غیرمجاز مانند جیلیبریک و کاستوم فریمور و برنامه های غیر اورجینال که موجب اختلال در عملکرد اصلی و پیش فرض دستگاه گردد
  • 8. انقضا مدت زمان خدمات پس از فروش
  • 9. نبود اطلاعات لازم برای برداشتنApple ID یا Cloudوارد شده در دستگاه مورد نظر با خدمات پس از فروش سیب طلایی هوشمند در هنگام پذیرش توجه: سرقت دستگاه یا لوازم جانبی نیز شامل خدمات پس از فروش نمی باشد.
  • 10. هرگونه تعمیر یا تغییر سخت افزاری قبل از پذیرش دستگاه به چرخه گارانتی و خدمات پس از فروش
  • 11. ثبت دستگاه پس از یک ماه برای ثبت خدمات پس از فروش

توصیه های مهم

  • 1. خدمات پس از فروش ۱2 ماهه می باشد
  • 2. لوازم جانبی های تأمین شده توسط این مجموعه از خدمات پس از فروش سیب طلایی هوشمند برخوردار نیستند و تنها محصولات اصلی مانند آیفون، آیپد، ... شامل این امتیاز می باشند.
  • 3. جهت افزایش طول عمر باتری دستگاه از به کار بردن کابل‌های غیر استاندارد خودداری فرمایید.
  • 4. به دلیل تنوع در انواع شارژرهای موجود در بازار که با آمپرهای مختلف عرضه می‌گردد، جهت شارژ نمودن دستگاه خود ترجیحاً از آداپتور استاندارد همراه با محصول و یا شارژرهای مورد تائید شرکت سازنده استفاده نمایید.
  • 5. هنگام اتصال ادوات موسیقی با مبدل‌های استاندارد دقت شود که آسیب و شکستگی مبدل باعث اتصال الکتریکی مخرب نگردد.
  • 6. جهت افزایش طول عمر باتری دستگاه‌ های قابل شارژ را حداکثر تا ۳ ساعت شارژ نمایید.
  • 7. عدم استفاده از دستگاه در هنگام شارژ باعث افزایش طول عمر باتری دستگاه می گردد.
  • 8. سیم‌کارت‌های پانچ شده غیر استاندارد باعث آسیب‌رسانی به درگاه سیم‌کارت می‌شود. لذا توصیه می‌شود از سایزهای مختلف سیم‌کارت که توسط اپراتورها عرضه می‌شود، استفاده نمایید.
  • 9. در صورت پذیرش دستگاه توسط شرکت سیب طلایی هوشمند، زمان نگهداری کالا نزد این مجموعه، ۲ هفته می باشد و شرکت سیب طلایی هوشمند هیچ گونه مسئولیتی در قبال نگهداری دستگاه، پس از این زمان نخواهد داشت.
  • 10. تمامی حقوق و هزینه های عوارض کمرگی و رجیستری به عهده فروشنده کـالا می باشد و شرکـت سیب طلایی هوشمند صرفا خدمات نرم افزاری و سخت افزاری این کالا را تضمین می نماید.
حقوق تمامی قوانین مندرج بالا، متعلق به شرکت سیب طلایی هوشمند می باشد.

کلیه شرایط و قوانین خدمات پس از فروش شرکت سیب طلایی هوشمند برای تلفن همراه را قبول دارم

  • می پذیرم
  • نمی پذیرم

لطفا مشخصات فردی خود را وارد نمایید

تمامی حقوق و عوارض کمرگی و رجیستری به عهده فروشنده کـالا می باشد و شرکـت سیب طلایی هوشمند صرفا خدمات نرم افزاری و سخت افزاری این کالا را تضمین می نماید.